سکوت یک زمزمه...
سکوت یک زمزمه...

سکوت یک زمزمه...

از نیاز به موسیقی تا نیاز غریب انسان برای به اشتراک‌گذاری

   موسیقی و کتاب تنها تفریحای واقعی زندگی من محسوب می‌شن. چندماهی میشه که می‌تونم نوشتنم به این دسته اضافه کنم. همیشه و همه‌جا تحت هر شرایطی باید آهنگ گوش کنم. همیشه از خودم می‌پرسم که چرا سر جلسه امتحان نمی‌تونم آهنگ گوش کنم یا چرا سر جلسه امتحان آهنگ پخش نمی‌کنن؟ این شاید بزرگترین ظلمی بود که در طول تمام دوران تحصیلم نسبت به خودم حس کردم. از این نیاز اعتیادمانند که بگذریم به طرز غریبی دوست دارم آهنگی رو که گوش می‌کنم share کنم. اینُ میشه از تعداد آهنگایی که اینجا آپلود می‌کنم فهمید. همیشه و همه جا کسایی هستن که واسشون من آهنگ بفرستم.

یادم رفت چی می‌خواستم بگم!

نظرات 1 + ارسال نظر
ثنا 1396,09,16 ساعت 06:24 ق.ظ http://mashang-malang.blogsky.com

موقع درس خوندنم گوش میدی؟

آره :)))
تازه از این که نمی‌ذارن سر جلسه آهنگ گوش کنم شاکیم :)))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد