سکوت یک زمزمه...
سکوت یک زمزمه...

سکوت یک زمزمه...

اندر مشکلات آدرس وبلاگ

   این که آدرس وبلاگ از کجا اومده یه داستان تقریبا پر فراز و نشیبه و از اونجایی که فعلا چیزی واسه تعریف‌کردن ندارم می‌خوام واستون تعریف کنم. (خنده شیطنت‌بار)

   اوایل پاییز ۹۵ بود که یه دوستی واسم یه آهنگ فرستاد. یه آهنگ بی‌کلام از سبک آلترنتیو از یه گروه بی‌نشان اما با یه اسم خیلی قشنگ. اون آهنگ تا مدت‌ها تنها آهنگی بود که گوش می‌دادم. به غایت دوستش دارم. با این که آلترنتیو بود و راک و خب گوش دادن چنین آهنگی به صورت مداوم سخت بود ولی بهش اعتیاد پیدا کرده‌بودم. تمام روزمُ پر می‌کرد.

   هر روز به این فکر می‌کردم که چه‌جور میشه اسمی به قشنگی اسم بند اونا پیدا کرد. من قرار بود نویسنده‌باشم. من باید توانایی اینُ می‌داشتم تا اسم قشنگی پیدا کنم. اولین شکست واقعی تو نویسندگی‌ام رو تو ناتوانیم واسه پیدا یا ابداع کردن چنین اسم قشنگی خوردم. اسم اون بند the silence of a whisper بود. اسمُ دزدیم. یه تقلب بود. کم‌کم این تقلب تمام زندگیمُ پر کرد. شد آی‌دی تلگرامم، اینستاگرامم و بعدها وقتی داشتم وبلاگ می‌نوشتم شد آدرس وبلاگم. تابستونی رو که با شقایق درمورد اسم قشنگ این بند حرف می‌زدیم به وضوح یادم هست.

   به خودم می‌گفتم دزدی‌ ادبی نمی‌تونه باشه. اونا نوازنده‌ان و تو فیلد موسیقی فعالیت می‌کنن ولی واسه من فرق می‌کنه. من نهایتا می‌تونم طرفدار پروپاقرصشون باشم. دوستشون داشته باشم و اگه بخوام خیلی جسارت کنم نویسنده‌ای باشم که از اسمشون استفاده کرده.

   اخیرا چندباری با پیام‌های دوستایی مواجه شدم که با آدرس وبلاگم به مشکل برخورده بودن. اگه احیانا پیشنهادی واسه عوض کردن آدرس وبلاگم دارین بهم بگین :)


پی‌نوشت: اون آهنگ قشنگ اسمش far awayئه. واستون آپلودش می‌کنم :)

نظرات 2 + ارسال نظر

پس از اینجا میاد اسمش :))
وایسا گوش کنم ببینم

خوب بود؟ :)

شقایق 1396,09,06 ساعت 11:38 ب.ظ

واى اره یادش بخیر
چه تابستونى بود اون سال برام
یاد سوال استاد تاریخ صدر اسلام میفتم که میگفت چیکارا کردین تابستون و منم در جوابش گفتم هیچى
توم در گوشى گفتى کل تابستونو عروسى رفته

آرههه...
یادش نه به خیر (از این خنده‌هایی که یه قطره بالا سرشونه)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد